Official Website

بپ جی کمپنی بلاک چین اور این ایف ٹی ویڈیو گیم کی جانب گامزن

51

جنوبی کوریا: دنیا بھر میں مقبول بپ جی گیم کمپنی نے ایک معاہدہ کیا ہے جس کے تحت اب وہ بلاک چین اور این ایف ٹی ویڈیو گیم اور سہولیات شروع کرے گی۔

پب جی کی خالق کرافٹن کمپنی نے بلاک چین کمپنی سولینا لیبس کے ساتھ ایک معاہدہ کیا ہے۔ معاہدے کی رو سے دونوں ملکر بلاک چین اور این ایف ٹی والے گیمز کی ڈیزائننگ، تیاری اور مارکیٹنگ کرے گی۔ سولینا نے حال ہی میں ایریتھیریئم کے مقابلے میں کم خرچ اور تیزی سے مقبول کرپٹوکرنسی بھی پیش کی ہے۔

اس سے قبل کرافٹن کمپنی نے بلاک چین گیمنگ اور میٹاورس پلیٹ فارم کے لیے این ایف ٹی والے گیم اور مصنوعات سازی کا اعلان کیا تھا۔ لیکن گزشتہ کئی ماہ سے چینی حریف کمپنیوں کی جانب سے کرافٹن کو مسابقت کا سامنا ہے اور اس کے شیئر تیزی سے قدر کھورہے ہیں۔ چین میں پابندی کے بعد وہاں کی بلاک چین کمپنیوں نے جنوبی کوریا کا رخ کیا ہے اور اسی وجہ سے کرافٹن کو مقابلے کا سامنا ہے۔
دوسری جانب یورپی اور مغربی گیم ڈویلپمنٹ کمپنیوں نے صارفین اور مداحوں کے دباؤ پر خود کو این ایف ٹی اور بلاک چین گیمنگ سے دور کرلیا ہے اور بنے بنائے معاہدے تک منسوخ کئے ہیں۔ اگرچہ پب جی گیم ایک ارب موبائل فون پر ڈاؤن لوڈ کیا جاچکا ہے لیکن اب تک معلوم نہیں ہوسکا کہ کمپنی پب جی کو بھی این ایف ٹی یا بلاک چین سے متصل کرنا چاہتی ہے یا نہیں؟