Official Website

سیٹ بیلٹ باندھ لو جہاز کسی بھی وقت پرانے پاکستان میں لینڈ کرنے والا ہے: مریم نواز

74

لاہور: پاکستان مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز نے کہا کہ سابق وزراعظم نواز شریف کی تحریک کو کامیاب بنائیں گے، سیٹ بیلٹ باندھ لو جہاز کسی بھی وقت پرانے پاکستان میں لینڈ کرنے والا ہے۔

کارکنوں سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ وزیراعظم کا اقتدارعوام کی بدعاوں سے جائے گا، عمران خان کا اقتدار اپوزیشن، سیاسی جماعت یا سازش نے ختم نہیں کیا، عمران خان آج ایڑیاں رگڑ رگڑ کر این آر او مانگ رہے ہیں۔ حکومت میں رہنے کے باوجود پی ٹی آئی چیئر مین کو چھوڑ کر لوگ گئے۔

لیگی نائب صدر کا کہنا تھا کہ عمران خان ایک ایک دن کرکے وقت لے رہا ہے، وہ تو اب دھمکیاں دے رہے ہیں، کیا یہ پارٹی سے ممبران نکالیں گے یا لوگ اسے نکالیں گے۔ عمران خان سے تو سارے لوگ چلے گئے اور جا رہے ہیں۔ مشکل وقت میں ن لیگ سے کوئی بندہ نہیں گیا۔

مریم نواز نےکہا کہ عمران خان کو استعفیٰ نہیں اب سیدھے گھر جانا ہو گا۔ وہ روز کہتے ہیں میرے پاس سیاسی پتے ہیں۔ سیٹ بیلٹ پہنو، پاکستان کا جہاز کسی بھی وقت پرانے پاکستان میں لینڈ کرنےوالا ہے۔ سابق وزیراعظم نوازشریف نے عدلیہ کی تحریک میں کردار ادا کیا۔ مشکل وقت میں سب نے نوازشریف کا ساتھ دیا۔ میرے والد نے بے بنیاد مقدمات کا سامنا کیا۔ حمزہ سے کہا کہ آج پورے پاکستان کو پیغام دینا ہے، مسلم لیگ ن کے شیر پورے پاکستان میں جاگ چکےہیں۔