Official Website

بلوچستان میں دہشت گردوں کو بھارتی معاونت کی اطلاعات ہیں، دفترخارجہ

21

 اسلام آباد: دفتر خارجہ کے ترجمان عاصم افتخار احمد نے بھارتی وزیراعظم نریندر مودی کے دورہِ پاکستان کے بارے لاعلمی کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ بلوچستان میں انسانی حقوق کی خلاف وزیوں کے حوالے سے بھارتی الزام بے بنیاد ہے۔

ہفتہ وار پریس بریفنگ کے دوران انہوں نے کہا کہ بلوچستان میں دہشتگردوں کو بھارتی معاونت کی خبریں آئی ہیں، بلوچستان میں دہشتگردی کے واقعات پر سول اور عسکری قیادت نے ردعمل دیا ہے۔ عاصم افتخار احمد نے کہا کہ بھارتی وزیراعظم کے دورہِ پاکستان سے متعلق کوئی علم نہیں ہے۔

علاوہ ازیں انہوں نے واضح کیا کہ بلوچستان میں انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کے حوالے سے بھارتی پروپیگنڈا بے بنیاد اور من گھڑت ہے، نئی دہلی نے کشمیر سے توجہ ہٹانے کیلیے بے بنیاد الزام عائد کیے ہیں۔

’افغانستان کراس بارڈر دہشتگردی کے خطرات موجود ہیں‘

ترجمان دفتر خارجہ نے بتایا کہ افغانستان کراس بارڈر دہشتگردی کے خطرات موجود ہیں، ہم اس حوالے سے مسلسل افغان حکام کے ساتھ معاملہ اٹھا رہے ہیں جبکہ افغانستان کے لیے او آئی فنڈز کا قیام رواں ماہ کے آخر تک ہو جائے گا۔

عاصم افتخار احمد نے بتایا کہ سردار مسودخان کے امریکا میں بطور سفیر تعیناتی کا عمل جاری ہے۔

دفتر خارجہ کے ترجمان عاصم افتخار احمد نے کہا کہ پاکستان مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق اور سیکیورٹی کی سنگین صورت حال پر تشویش کا اظہار کرتا چلا آرہا ہے مقبوضہ کشمیر میں کشمیریوں کا فوجی اور پولیس کا معاصرہ جاری ہے جبکہ  معصوم اور بے گناہ کشمیریوں کو ماورائے عدالت قتل کیا جارہا ہے۔

’یواین جنرل سیکریٹری کو مقبوضہ کشمیر کی صورتحال سے آگاہ کیا‘

انہوں نے کہا کہ کشمیریوں کو منصفانہ استصواب رائے کا حق اقوام متحدہ نے دیا ہے 5 فروری کو پاکستان، کشمیر اور دنیا بھر میں کشمیریوں کے ساتھ اظہار یکجہتی کا دن منایا جائے گا، وزیر خارجہ نے اقوام متحدہ کی سیکیورٹی کونسل، یواین جنرل سیکریٹری کو کشمیر کے حوالے سے لکھے گئے مراسلے میں کشمیر کی سنگین صورت حال سے آگاہ کیا ہے۔

دفتر خارجہ کے ترجمان کا کہنا تھا کہ وزیر اعظم عمران خان اعلیٰ سطح کے وفد کے ہمراہ چین کے دورے پر بیجنگ پہنچے ہیں جہاں وہ سی پیک سمیت سرمایہ کاری کے مختلف معاہدوں پر دستخط متوقع ہیں۔

انہوں نے بتایا کہ لندن میں بھارتی آرمی چیف اور وزیر داخلہ سمیت 6 لوگوں کے خلاف مقدمہ درج کروایا گیا ہے۔

داعش لیڈر کے شام میں مارے جانے کی خبروں پر اظہار خیال کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ پاکستان نے دہشتگردی کے خلاف فرنٹ لائن ملک کا کردار ادا کیا ہے، ہم ہر قسم کی دہشت گردی کے خلاف ہیں۔