Official Website

والد کی تیسری شادی پر عامر لیاقت کی بیٹی دعا کا ردعمل

31

کراچی: پاکستان تحریک انصاف کے رہنما اور رکن قومی اسمبلی عامر لیاقت کی تیسری شادی پر ان کی بیٹی دعا عامر نے ردعمل دیا ہے۔

گزشتہ روز عامر لیاقت نے 18 سالہ سیدہ دانیہ شاہ کے ساتھ اپنی تیسری شادی کا اعلان کرکے تمام لوگوں کو ورطہ حیرت میں ڈال دیا تھا۔ عامر لیاقت کی جانب سے یہ خبر شیئر کرنے کے فوراً بعد ہی جنگل کی آگ کی طرح پورے سوشل میڈیا پر پھیل گئی تھی۔

لوگ عامر لیاقت کی تیسری شادی پر ان کی بیٹی کا ردعمل جاننے کے لیے دعا سے بھی سوالات کرنے لگے اور انہیں عامر لیاقت کی شادی سے متعلق پوسٹوں پر مینشن کرنے لگے۔ لوگوں کے سوالات سے تنگ آکر دعا نے اپنے والد کی تیسری شادی کی خبروں پر ردعمل دیا ہے۔

دعا عامر نے انسٹاگرام اسٹوری پر لوگوں سے درخواست کی کہ براہ مہربانی میری فیملی سے متعلق پوسٹوں پر مجھے مینشن کرنا اورکمنٹ (تبصروں) میں میرا ذکرکرنا بند کریں۔ یہ اکاؤنٹ صرف میرے آرٹ ورک کے لیے ہے اور اگر آپ اس کا احترام نہیں کرسکتے تو بخوشی میرے اکاؤنٹ کو ان فالو کرسکتے ہیں۔

دعا عامر نے مزید لکھا کہ وہ اپنی نجی زندگی سے متعلق کسی تبصرے یا ڈی ایم (براہ راست پیغام) کا جواب نہیں دیں گی۔

واضح رہے کہ عامر لیاقت کی پہلی اہلیہ ڈاکٹر بشریٰ اقبال سے ان کے دو بچے ایک بیٹا احمد اور ایک بیٹی دعا ہے۔ عامر لیاقت کی طوبیٰ انور کے ساتھ دوسری شادی کے بعد انہوں نے اپنی پہلی اہلیہ کو طلاق دے دی تھی جس کے بعد ان کے بچے بھی اپنی والدہ کے ساتھ ہی رہتے ہیں۔

حال ہی میں طوبیٰ انور نے تصدیق کی تھی انہوں نے عامر لیاقت سے خلع لے لی ہے۔ اور اس خبر کے محض ایک دن بعد عامر لیاقت نےگزشتہ روز اپنی  تیسری شادی کا اعلان کیاتھا۔